|
|
Сомнительная «благотворительность» «Укрзалізниці» Кирпы превысила миллиард гривень! Начальников всех железных дорог вызывают на следствие Об этом говорится в сообщении МВД, которое поступило в «Обком»: Міністерство внутрішніх справ в процесі проведення оперативно-розшукових заходів встановило, що упродовж 2004 року шість залізниць, що входять до Державної адміністрації залізничного транспорту України („Укрзалізниця”), займалися сумнівною благодійною діяльністю та наданням безповоротних допомог. І найстрашніше – благодійна допомога в ряді випадків направлялася з кредитів, які залізниці брали в банках. Це викликає запитання у органів внутрішніх справ. Враховуючи те, що на місцях співробітникам міліції не надається повна інформація про назви благодійних фондів, їх юридичні адреси, МВС України запрошує для дачі пояснень на 10 годину ранку 15 квітня 2005 року: начальника Придніпровської залізниці Момота Олександра Івановича (про перерахування на благодійництво та інші сумнівні операції грошових коштів у сумі 336 мільйонів гривень); начальника Донецької залізниці Рогова Миколи Васильовича (про перерахування на благодійництво та інші сумнівні операції грошових коштів у сумі 300 мільйонів гривень); начальника Південної залізниці Остапчука Віктора Миколайовича (про перерахування на благодійництво та інші сумнівні операції грошових коштів у сумі 111 мільйонів гривень); начальника Південно-Західної залізниці Кривопішина Олексія Мефодійовича (про перерахування на благодійництво та інші сумнівні операції грошових коштів у сумі 105 мільйонів гривень); начальника Львівської залізниці Піха Богдана Петровича (про перерахування на благодійництво та інші сумнівні операції грошових коштів у сумі 101 мільйон гривень); начальника Одеської залізниці Левицького Иллю Юхимовича (про перерахування на благодійництво та інші сумнівні операції грошових коштів у сумі 105 мільйонів гривень). Міністерство внутрішніх справ висловлює впевненість, що згадані керівники підготують відповідні матеріали з назвами фондів, їх банківськими рахунками і юридичними адресами тощо. Оприлюднюючи цю інформацію, МВС хоче продемонструвати те, що роками ховалося від самих залізничників, які сьогодні, маючи невелику заробітну плату і проблеми у залізничній галузі, повинні бути „спонсорами” будівництва на Миколаївській малотоннажній верфі моторної яхти класу „REST-210”, на яку вже витрачено 9 мільйонів 800 тисяч гривень, чи перераховувати мільйонні платежі до фонду „Правозахист”, що йшли на будівництво елітних дач колишнім керівникам міністерства внутрішніх справ, або ж перераховувати десятки мільйонів гривень для підтримки Державного Управління справами Адміністрації Президента а також – на рахунки різноманітних товариств з обмеженою відповідальністю з іноземними капіталами. Прості залізничники мають право знати куди йшли зароблені ними гроші.
|
|
Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку |
|